miloufroeling

Voorbereidingen….

De grote reis gaat nu echt bijna beginnen… Doordat ik dacht dat ik eerst naar Ghana zou gaan hebben we toch uiteindelijk op het laatste moment nog een aantal dingen moeten regelen.

Andere prikken, geen malaria pillen, ander klimaat, andere doelgroep.. De laatste week was dus toch nog even omslaan. Wat ook nog een klein stresspuntje op het einde was, was de bagage..

Een week geleden hoorde ik van mijn klasgenoten die naar Zambia gaan dat zij een aantal boekjes van hun contactpersoon hadden gekregen om mee te nemen naar Zambia. In deze boekjes werd uitgelegd wat AIDS/HIV is. Er was een ‘teacher manual’ en een ‘child workbook’.
Ik vond deze boekjes zo mooi. Deze zouden zo goed bij ons project aan sluiten. Dus wat doet Milou, met haar grote mond heb ik deze mevrouw opgebeld en verteld wat mijn idee was. Wie weet had zij nog een paar boekjes over die wij mee zouden kunnen nemen naar Zuid-Afrika.

En of dat kon. Een paar dagen later stond zij bij mijn mama voor de deur met maar liefst 4,5 koffers. Vol met deze prachtige boekjes. We hebben zo veel mogelijk in onze bagage geprobeerd te proppen om mee te nemen.

Dit bericht is gepubliceerd op 2 oktober 2014 om 07:48 en is opgeslagen onder Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Geef een reactie

