miloufroeling

GOES beurs ontvangen!!!!!!!!!!!!!

Zoals veel van jullie weten vertrek ik eind september voor mijn minor Global Awareness naar Ghana..

De school mocht aan 3 studenten een GOES beurs geven. Ik vroeg me af of mij dit zou lukken. Maar, niet geschoten is altijd mis..

Ik heb veel tijd, aandacht en moeite in mijn brief gestoken. Zes leerlingen waren uitgekozen om op gesprek komen. In dit gesprek werden er vragen gesteld en mocht jij jezelf presenteren en vertellen waarom jij de beurs verdient.
Twee van de zes studenten zouden deze beurs krijgen. Ik was jammer genoeg niet een van deze twee gelukkigen.
Toch kon ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik trots was dat ik op gesprek mocht komen! 🙂

Drie weken later kreeg ik, op mijn allerlaatste stagedag, opeens een telefoontje van school. School had besloten dat er een 3e student aangewezen mocht worden voor een beurs. En ja hoor, dat was gewoon MILOU FROELING….!!!!!!
Mijn dag kon niet meer stuk.

Het is de bedoeling dat ik een blog bijhoud waarin ik de andere studenten op de hoogte houd wat ik allemaal aan het doe ben in het buitenland.
Zoals veel van jullie misschien al weten houd ik ook heel erg van fotograferen… Dit zullen jullie zeker terug zien in mijn blogs 🙂

Dit bericht is gepubliceerd op 9 september 2014 om 14:19 en is opgeslagen onder Geen categorie. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Geef een reactie

